Levering 2-3 hverdage. Fragt kr. 39,-

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse p√• k√łb af varer p√• www.aromaliv.dk
www.aromaliv.dk ejes af Aromaliv v/Nina G. Pfeiffer, CVR-nr. 29061963, adresse Scent by nature. Skovvejen 59, 8000 √Örhus C, tlf. +4520207709, e-mailadresse info@aromaliv.dk.

Aftalerne indgås på dansk.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.aromaliv.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.

Betaling og levering

Vi modtager betaling med Dankort, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet.

Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebel√łbet blive reserveret p√• din bankkonto med det samme. I tilf√¶lde af en annullering, vil reservationen af bel√łbet typisk blive oph√¶vet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage p√• at oph√¶ve en reservation.

Bel√łbet tr√¶kkes f√łrst, n√•r varen afsendes.

Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, tr√¶kker vi f√łrst betalingen for denne vare, n√•r varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner. Oven i prisen skal till√¶gges prisen for fragt. Du v√¶lger fragtformen i slutningen af bestillingsforl√łbet. Der kan evt. p√•l√¶gges betalingsgebyr, afh√¶ngig af den valgte betalingsform.

Vi bestr√¶ber os p√• at sende din ordre senest 5 dage efter dit k√łb.

Vi leverer varerne med GLS.
Vi leverer til Danmark.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage

Fortrydelsesfristen udl√łber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transport√łren), f√•r varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, l√łber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transport√łren) f√•r den sidste vare i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udl√łber p√• en helligdag, l√łrdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nyt√•rsaftensdag forl√¶nges fristen til den f√łlgende hverdag.

Sådan udnytter du fortrydelsesretten

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til Aromaliv v/Nina G. Pfeiffer, Scent by nature. Skovvejen 59, 8000 √Örhus C, +4520207709, info@aromaliv.dk.

Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. Fortrydelsesformularen findes sidst i ordrebekræftelsen.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder k√łbet, inden fortrydelsesfristen er udl√łbet.

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt k√łbet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Scent by nature. Skovvejen 59, 8000 √Örhus C uden un√łdig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du √łnsker at fortryde dit k√łb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udl√łbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af varen.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger
Vi tilbagebetaler bel√łbet uden un√łdig forsinkelse og under alle omst√¶ndigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemf√łrer en s√•dan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omst√¶ndigheder p√•l√¶gges du ingen former for gebyrer som f√łlge af tilbagebetalingen.

Afpr√łvning af varen og emballage

Du h√¶fter kun for en evt. forringelse af varens v√¶rdi, som skyldes anden h√•ndtering af varen, end hvad der er n√łdvendigt for at fastsl√• varernes art, egenskaber og den m√•de, som den fungerer p√•.
Du m√• normalt unders√łge varen p√• samme m√•de, som man kan og m√• i en forretning, men du m√• ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den p√• en m√•de, som man ikke m√• eller kan i en forretning, og vi ikke kan s√¶lge den igen, eller ikke kan s√¶lge den til fuld pris igen, m√• du regne med, at vi fratr√¶kker v√¶rdiforringelsen i det bel√łb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke l√¶ngere har en handelsv√¶rdi, tilbagebetaler vi ikke k√łbsbel√łbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du b√łr endvidere s√łrge for, at varen er forsvarligt indpakket, n√•r du returnerer den. Du b√¶rer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Hvis du k√łber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder k√łbelovens regler anvendelse. Du har 24 m√•neders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid (inden 2 m√•neder efter du har konstateret fejlen eller manglen). F√• mere information p√• vores RMA side.

Du kan også bruge det lovpligtige reklamationsskema, som du kan downloade her.

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Fortrolighedspolitik

Vi forst√•r og respekterer vigtigheden af privatliv p√• internettet. Vi vil ikke afsl√łre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er n√łdvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke s√¶lge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudg√•ende tilladelse.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til N√¶vnenes Hus, M√¶glingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for N√¶vnenes Hus. M√¶glingsteamet vil fors√łge at l√łse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en l√łsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagen√¶vnet.

Det er som udgangspunkt en foruds√¶tning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og h√łjst 100.000 kr. For klager over t√łj og sko skal prisen som udgangspunkt v√¶re mindst 720 kr. Bel√łbsgr√¶nserne kan blive √¶ndret. Du skal betale et gebyr for at f√• klagen behandlet.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@aromaliv.dk.

Levering 2-3 hverdage. 

Fragt til Pakkeshop kr. 39,-

Gratis fragt ved k√łb over kr. 499,-

Meget √ėkologi

Veganske produkter

Bæredygtig

Ansvar ved brug af vores produkter

Al information p√• Aromaliv.dk er ikke beregnet til at diagnosticere, behandle, helbrede eller forebygge nogen sygdom.  

Al information er baseret p√• eksperters udtalelser, unders√łgeler og erfaringer verden over, og Aromaliv kan ikke drages til ansvar for alle varers produktinformation.

Aromaliv kan ikke drages til ansvar for problematikker ved brug af vores produkter, så læs altid produktets deklaration og indhold, på Aromaliv.dk og produktets emballage.

Er du i tvivl om du m√• bruge et eller flere af vores produkter, kan du lave en lille test, se n√¶rmere ved hvert produkt. 

Eller sp√łrg din l√¶ge til r√•ds.